DumpStats voor dirko raum

6,287 +7534 -1247

Kudos

#11475 (Top 3.5906%)

Kudos/dag 1.2
Kudos/reaguursel 5.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 231
Minste kudos op 1 reaguursel -77

1,075

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.2
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.7
Reacties per reaguursel 0.08
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 17-01-2011
Eerste reactie op 06-02-2012

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-17 22:19:18 op Handige gadget voor een weggelopen hond
@ShakespeareanTragedy | 17-06-26 | 20:55: "Hij heet niet Hans, maar hij heet Peter....ik weet het beter, ik weet het beter.

1 kudos 2026-06-15 10:52:55 op Bavianen nemen huis over
Anna Breytenbach onderhandelt ze zonder problemen naar buiten.

4 kudos 2026-06-13 21:57:35 op Salto met parachute
Ik zou niet gaan basejumpen met deze vlieger, maar misschien ben ik ouderwets.

26 kudos 2026-06-11 16:22:07 op Rob houdt van vlees
Ja, want snacks waar vlees in zit zijn doorgaans puur en niet bewerkt...

0 kudos 2026-06-05 18:11:19 op Schijt op je arm
Als je een jongen was geweest hadden ze je Mees genoemd.

2 kudos 2026-06-05 17:41:48 op Clowntje in huis
Of koop een normale hond. Voor meer advies, ga naar www.kunstgrasvoorbinnen.nl

-1 kudos 2026-06-05 17:36:02 op Wat de Noren kunnen
Destijds kostte dit gezelschap, met vele spelers uit den verre, slechts enkele florijnen.

-8 kudos 2026-06-05 17:17:01 op AI sollicitatie
Sluipschutters is ook wel best kudt.

-8 kudos 2026-06-05 17:15:39 op AI sollicitatie
Kijk jij toch lekker naar Sluipschutters

-7 kudos 2026-06-03 15:26:50 op RIP het Westen
Het nieuws deed verslag van rellen in de Verenigde Staten. Verder kon het iedereen aan de rest roesten.

4 kudos 2026-05-30 10:10:08 op Blinde hond mag gaan slapen
@Greenhorn | 30-05-26 | 09:50: ook blinde honden moeten uitgelaten worden.

38 kudos 2026-05-30 10:04:57 op Humor van vroeger
Ik snap het wel. De problematiek met Marokkanen was echt iets van vroeger. Dat speelt nu niet meer.

0 kudos 2026-05-22 08:09:37 op Vistuig!
Koreaans spul. Moet je wel doorlussen.

-6 kudos 2026-05-07 14:57:59 op Rare geit ben jij
@Luske21 | 07-05-26 | 12:58: "wanneer" staat beter. "Als" komt voor "Nee..bΓ©ter".